wtorek, 3 września 2013

Wierszyk rozstania.

Czy mam odejść na zawsze?

Kochasz mnie, a może czujesz, że jestem jedynym twoim wyborem.

                      A może jestem jedynym wyborem.

Nie jestem bogata, ale moja dusza ma wartość wspólnej przyszłości.

To jedyne bogactwo dziwnego świata, pełnego uczuć i dotyku serca.

Nie udaję, że jestem potęgą, słabość jest prawdziwa, jestem sobą.

Taka jestem.

Nie jestem dumna i zarozumiała, z tego co było w przyszłości.

Ale jestem dumna z tego kim dzisiaj jestem.

Do ideału jest mi daleko, on nie jest potrzebny.

Ideały przemijają.

Nie muszę być doskonała, nie chcę.

Weź mnie, jaką jestem, albo patrz jak odchodzę we mgle uczucia.

Chcesz tego.

To ............... odchodejdę ze smutkiem duszy i ciepła.


             Żegnaj....................................

                                    E.K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz